close
Komende zaterdag: Extra inspiratiedagenarrow_forward

Zonder kosten ruilen of retourneren

In onze webshop kunt u altijd:

  • Kosteloos uw aankoop terugsturen
  • U hoeft niet langs het postkantoor, het pakket wordt door ons bij u thuis opgehaald
  • U krijgt het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen op uw rekening teruggestort
  • 14 dagen bedenktijd, na ontvangst van uw bestelling

Kan ik mijn aankoop ruilen?

U kunt uw aankoop zonder problemen omruilen. Daarvoor kunt u contact opnemen met onze klantenservice op 038 – 3312175 of een e-mail sturen naar info@eijgelaar.nl. We nemen contact met u op voor een omruilafspraak bij jou thuis op een door u aangegeven dag.

Voor sommige producten geldt een uitzondering. Wij hopen dat u begrijpt dat deze producten niet kunnen worden omgeruild. Dit zijn:

  • Urnen of assieraden die zijn gegraveerd
  • Urnen of assieraden waarin as is verwerkt
  • Urnen of assieraden die speciaal op maat zijn gemaakt

Mag ik mijn bestelling retourneren?

Bent u niet tevreden over uw aankoop? Dat is natuurlijk erg vervelend. Binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling kunt u het product terugsturen. Wij halen uw bestelling kosteloos, in overleg, bij u thuis op. Na ontvangst van de retourzending zullen we het aankoopbedrag binnen drie dagen terugstorten op uw rekening. Voor sommige producten geldt een uitzondering. Wij hopen dat u begrijpt dat deze producten niet kunnen worden teruggestuurd.

  • Urnen of assieraden die zijn gegraveerd
  • Urnen of assieraden waarin as is verwerkt
  • Urnen of assieraden die speciaal op maat zijn gemaakt

Wilt u uw aankoop terugsturen? U kunt ons bellen of een e-mail sturen naar info@eijgelaar.nl

De status van uw retour

Zodra u bij ons heeft aangegeven uw product te willen retourneren zullen wij in overleg met u een afspraak inplannen om het product bij u op te halen.Wij vragen u het product aan te bieden in de originele verpakking (voor zover mogelijk) en deze goed af te sluiten met tape of plakband. Als het product bij ons is binnengekomen zullen wij het aankoopbedrag meestal binnen 5 werkdagen, uiterlijk binnen 14 dagen, op uw rekening terugstorten. Heeft u tussentijds vragen over uw retourzending dan kunt u ons altijd contact met ons opnemen op 0481 – 371 333 of info@eijgelaar.nl

Garantie

Het kan natuurlijk gebeuren dat uw product een fabricagefout bevat of dat het product beschadigd is geraakt tijdens het transport. Als u dit bij ons heeft gemeld zullen we in overleg kijken hoe we dit gezamenlijk oplossen, dit is natuurlijk afhankelijk van het soort product. Mocht het product na het verstrijken van de wettelijke bedenktijd beschadigd raken dan zullen we samen met u kijken hoe we het product kunnen repareren of omruilen.

Niet tevreden?

Bent u niet tevreden over onze service? Dan willen wij dit graag weten. We zullen zo snel mogelijk zorgen voor een passende oplossing. U kunt ons bellen op 0481 – 371 333 en mailen op info@eijgelaar.nl.

Garantiebewijs

Uw factuur is uw aankoopbewijs. Als u aanspraak wilt maken op uw garantie dan vragen wij altijd naar de factuur. Uw bankafschrift kan in het geval van een beschadigd product ook dienen als aankoopbewijs.

Terug naar klantenservice